Керівництво лікарні відкрите до діалогу з пацієнтами та прагне швидко і якісно реагувати на всі звернення.
Запущено телефонну «гарячу лінію», куди ви можете звернутися у разі будь-яких проблемних ситуацій чи непорозумінь у медичному закладі.
У телефонному режимі можна:
- повідомити про випадки неналежної поведінки або дій з боку медичних працівників;
- зафіксувати відсутність безкоштовних ліків, передбачених Програмою медичних гарантій;
- розповісти про факти вимагання грошей;
- отримати консультацію щодо отримання направлення до лікаря або на обстеження.
Головна мета гарячої лінії – не лише почути скаргу, а й оперативно вирішити проблему.
Номер телефону для звернень: 098 850 83 65
Ми відкриті до комунікації. Ми готові допомагати. Ми працюємо для вас.